Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Miklosik A. 
The Future of TV Advertising Targeting Young Slovak Consumers / A. Miklosik, P. Starchon, D. Vokounova, M. Korcokova // Marketing and management of innovations. - 2020. - № 2. - С. 122-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2020_2_11
  Повний текст PDF - 670.575 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Miklosik A.
  • Starchon P.
  • Vokounova D.
  • Korcokova M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Miklosik A. The Future of TV Advertising Targeting Young Slovak Consumers / A. Miklosik, P. Starchon, D. Vokounova, M. Korcokova // Marketing and management of innovations. - 2020. - № 2. - С. 122-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2020_2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського