Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Miklosik A. The Future of TV Advertising Targeting Young Slovak Consumers / A. Miklosik, P. Starchon, D. Vokounova, M. Korcokova // Marketing and management of innovations. - 2020. - № 2. - С. 122-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2020_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Miklosik A. The Future of TV Advertising Targeting Young Slovak Consumers / A. Miklosik, P. Starchon, D. Vokounova, M. Korcokova // Marketing and management of innovations. - 2020. - № 2. - С. 122-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2020_2_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |