Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Ismailov N. Innovative Approaches in the Accounting and Audit of the Book Value of Assets: Bibliometric Analysis / N. Ismailov // Marketing and management of innovations. - 2020. - № 3. - С. 319-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2020_3_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ismailov N. Innovative Approaches in the Accounting and Audit of the Book Value of Assets: Bibliometric Analysis / N. Ismailov // Marketing and management of innovations. - 2020. - № 3. - С. 319-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2020_3_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |