Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Yildirim K. The Determinants of Purchase intention and Willingness to Pay for Cosmetics and Personal Care Products / K. Yildirim, M. Saygigli, T. Yalcintekin // Marketing and management of innovations. - 2021. - № 2. - С. 11-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2021_2_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Yildirim K. The Determinants of Purchase intention and Willingness to Pay for Cosmetics and Personal Care Products / K. Yildirim, M. Saygigli, T. Yalcintekin // Marketing and management of innovations. - 2021. - № 2. - С. 11-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2021_2_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |