Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Yildirim K. 
The Determinants of Purchase intention and Willingness to Pay for Cosmetics and Personal Care Products / K. Yildirim, M. Saygigli, T. Yalcintekin // Marketing and management of innovations. - 2021. - № 2. - С. 11-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2021_2_3
  Повний текст PDF - 476.073 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Yildirim K.
  • Saygigli M.
  • Yalcintekin T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Yildirim K. The Determinants of Purchase intention and Willingness to Pay for Cosmetics and Personal Care Products / K. Yildirim, M. Saygigli, T. Yalcintekin // Marketing and management of innovations. - 2021. - № 2. - С. 11-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2021_2_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського