Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Girdauskiene L. Gamification as an Instrument for Employee Engagement / L. Girdauskiene, E. A. Ciplyte, V. Navickas // Marketing and management of innovations. - 2022. - № 1. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2022_1_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Girdauskiene L. Gamification as an Instrument for Employee Engagement / L. Girdauskiene, E. A. Ciplyte, V. Navickas // Marketing and management of innovations. - 2022. - № 1. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2022_1_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |