Наукова періодика України Молодь і ринок


Колток Л. 
Педагогічний дискурс та його роль в структурі інноваційних процесів у вищій школі / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_20
Висвітлено педагогічний дискурс як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу, встановлено основні тактики формування мовної ситуації, зокрема, з'ясовано доцільність використання педагогічного дискурсу у вищій школі. Розглянуто генезис і трактування терміну "дискурс" у системі сучасних педагогічних досліджень, окреслено основні чинники, структуру дискурсу. Відзначено специфіку педагогічного дискурсу, яка полягає в умінні володіти певними комунікативними стратегіями. Акцентовано увагу на тому, що дискурс виступає як універсальний засіб забезпечення якісної освіти та виховання, сприяє інтенсифікації навчального процесу, створює демократичне середовище для толерантної взаємодії. Підсумовано, що дискурс - вагомий компонент діяльності сучасних лідерів нового суспільного мислення, інструмент формування цивілізованих особистісних, внутрішньодержавних, міжнародних відносин.Освещен педагогический дискурс как средство интенсификации учебно-воспитательного процесса, установлены основные тактики формирования языковой ситуации, в частности, выяснена целесообразность использования педагогического дискурса в высшей школе. Рассмотрены генезис и трактовка термина "дискурс" в системе современных педагогических исследований, обозначены основные факторы, структура дискурса. Отмечена специфика педагогического дискурса, которая заключается в умении владеть определенными коммуникативными стратегиями. Акцентировано внимание на том, что дискурс выступает как универсальное средство обеспечения качественного образования и воспитания, способствует интенсификации учебного процесса, создает демократическую среду для толерантного взаимодействия. Подытожено, что дискурс - весомый компонент деятельности современных лидеров нового общественного мышления, инструмент формирования цивилизованных личностных, внутригосударственных, международных отношений.The article is sacred to pedagogical discurs as mean of intensification of educational-educator process at modern higher school.
  Повний текст PDF - 237.347 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Колток Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Колток Л. Педагогічний дискурс та його роль в структурі інноваційних процесів у вищій школі / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського