Наукова періодика України Молодь і ринок


Дудник Н. 
Застосування інноваційних технологій в освіті України / Н. Дудник // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_25
Розглянуто предмет, зміст, теоретичні основи педагогічної інноватики - нової галузі педагогічних знань. Обговорено філософську основу, провідні напрями впровадження та результативні здобутки практичної діяльності інноваційного навчання, підготовку вчителів до новаторства. Відзначено суттєву принципову відмінність терміну "інноваційне навчання" від традиційного (нормативного) навчання, виокремлено й охарактеризовано атрибути гуманістичної педагогіки, в контексті якої принципово іншою бачиться позиція педагога; виділено три базові технології, принципово відмінні між собою в організації навчального процесу та в плані взаємодії вчителя й учнів. Резюмовано, що майбутнє за системою учень - технологія - учитель, педагогічна майстерність вчителя має розвиватися через фундаментальні знання з базового предмету, високу загальну культуру та дидактичну компетентність. Доведено необхідність перегляду змісту підготовки сучасного вчителя в Україні.Рассмотрены предмет, содержание, теоретические основы педагогической инноватики - новой области педагогических знаний. Обсуждены философская основа, ведущие направления внедрения и результативные достижения практической деятельности инновационного обучения, подготовка учителей к новаторству. Отмечено принципиальное отличие термина "инновационное обучение" от традиционного (нормативного) обучения, выделены и охарактеризованы атрибуты гуманистической педагогики, в контексте которой принципиально иной видится позиция педагога; выделены три базовые технологии, принципиально отличающиеся между собой в организации учебного процесса и в плане взаимодействия учителя и учащихся. Резюмировано, что будущее за системой ученик - технология - учитель, педагогическое мастерство учителя необходимо развивать через фундаментальные знания по базовым предметам, высокую общую культуру и дидактическую компетентность. Доказана необходимость пересмотра содержания подготовки современного учителя в Украине.The new area of pedagogical knowledge - pedagogical innovation - engages in a selection, comprehension, classification of progressive achievements of developing processes of education. In the article we discuss philosophical basis, leading directions of introduction and effective achievements of practical activity of innovative studies, preparation of teachers to the innovation.
  Повний текст PDF - 226.112 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дудник Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дудник Н. Застосування інноваційних технологій в освіті України / Н. Дудник // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського