Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Терлецька Л. Психолого-педагогічні особливості пізнавальної активності учнів / Л. Терлецька // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_9_39 Розкрито психолого-педагогічні особливості пізнавальної активності учнів та їх відображення у навчально-виховному процесі. Надано оцінку необхідності пізнавальної активності як важливого фактора пізнавальної діяльності учня, без якого неможливо говорити про успішний процесс навчання. Обговорено, що пізнавальна активність учнів є важливим засобом поліпшення і в той же час показником ефективності навчально-виховного процессу школи, оскільки вона стимулює розвиток самостійності учнів, їхній творчий підхід до оволодіння змістом освіти, забезпечує сприятливий мікроклімат для учня в сім'ї, спонукає вчителів до самоосвіти, пошуку шляхів для досягнення високих результатів навчання, бо є своєрідним показником педагогічної майстерності вчителя, його уміння організувати пізнавальну діяльність. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Терлецька Л. Психолого-педагогічні особливості пізнавальної активності учнів / Л. Терлецька // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_9_39. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |