Наукова періодика України Молодь і ринок


Ороновська Л. 
Дитяча хорова освіта та проблеми її висвітлення в педагогічній періодиці кінця XIX – початку XX століття / Л. Ороновська, А. Ороновський // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_10_18
Відзначено занепад вітчизняного морального та естетичного виховання, недоліки в популяризації високої музичної культури та у вихованні підростаючого покоління. Запропоновано дослідження теорій та методик викладання хорового співу у кінці ХІХ - на початку ХХ ст. на основі аналізу періодичних видань з педагогіки. Проаналізовано основні тенденції розвитку викладання хорового мистецтва у вказаний період та ставлення педагогів до феномену шкільного хору. Досліджено використання хорового співу для формування емоційної культури учнів як одного зі способів гармонійного розвитку дитини. Виокремлено духовну спрямованість навчання хоровому співу наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. Розкрито сутність лікувальної доцільності впровадження навчання хоровому співу серед учнів, зокрема для корекції мовленнєвих навичок та розумового розвитку. Виявлено недоліки в організації хорової справи, зокрема брак науково-методичних розробок викладання хорового співу.Отмечен упадок отечественного нравственного и эстетического воспитания, недостатки в популяризации высокой музыкальной культуре, воспитании подрастающего поколения. Предложены исследования теорий и методик преподавания хорового пения в конце XIX - начале ХХ в. на основе анализа периодических изданий по педагогике. Проанализированы основные тенденции развития преподавания хорового искусства в указанный период и отношение педагогов к феномену школьного хора. Исследовано использование хорового пения для формирования эмоциональной культуры учащихся как одного из способов гармоничного развития ребенка. Выделена духовная направленность обучения хоровому пению в конце XIX - начале ХХ в. Раскрыта сущность лечебной целесообразности внедрения обучения хоровому пению среди учащихся, в частности для коррекции речевых навыков и умственного развития. Выявлены недостатки в организации хорового дела, в частности недостаток научно-методических разработок преподавания хорового пения.Marked is the decline in domestic moral and aesthetic education, deficiencies in the promotion of high musical culture and education of the younger generation. Proposed are the studies of the theories and methods of teaching choral singing in the late nineteenth - early twentieth century by analyzing periodicals pedagogy. Analyzed are the basic trends in the development of teaching choral art during this period and the ratio of teachers to the phenomenon of school choir. Investigated is the use of choirs to form the emotional culture of the students as a way of harmonious development. Determined is the spiritual direction of teaching choral singing in the late XIX - early XX century. Disclosed is the essence of medical feasibility study introduction choral singing among students, in particular for correcting speech skills and cognitive development. Revealed are the shortcomings in the choir of the case, including the lack of research and teaching materials teaching choral singing.
  Повний текст PDF - 400.199 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ороновська Л.
  • Ороновський А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ороновська Л. Дитяча хорова освіта та проблеми її висвітлення в педагогічній періодиці кінця XIX – початку XX століття / Л. Ороновська, А. Ороновський // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_10_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського