Наукова періодика України Медичні перспективи


Kuryta O. V. 
The role of students' individual work in the formation of professional competences of future doctors / O. V. Kuryta, K. H. Karapetian, Ye. O. Frolova, Yu. S. Kushnir // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2020_25_2_6
Сучасні вимоги до підготовки висококваліфікованих спеціалістів потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Формування пізнавальної активності, прагнення до професійного розвитку, необхідність відповідності отриманих знань світовим стандартам у студентів-медиків є надзвичайно актуальними. Самостійна робота студентів має особливе значення в навчанні студентів-медиків, допомагає систематизувати та використовувати знання, отримані на практичних заняттях. Мета роботи - проаналізувати форми самостійної роботи студентів, які використовуються на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фтизіатрії, для вдосконалення навчального процесу та формування у майбутніх лікарів клінічного мислення, здатності до самовдосконалення і самоосвіти. Рекомендований обсяг СРС при викладанні модулю "Внутрішні хвороби" для студентів 5-го курсу на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фтизіатрії становить 90 годин із загальних 240 годин, виділених на дисципліну. Одним з головних завдань професійного навчання студентів-медиків при вивченні дисципліни "Внутрішні хвороби" на 5-му курсі є формування здатності самостійно засвоювати, знаходити та оновлювати знання та надалі ефективно їх використовувати в майбутній професійній діяльності. Відмінність СРС полягає в тому, що студенти можуть працювати на добровільних засадах, обираючи необхідний вид позааудиторної роботи згідно зі своїми інтересами. Окрім цього, відсутність суворого оцінювання з боку викладача є більш виграшною порівняно з практичними аудиторними заняттями, проте не менш відповідальною. Зміст СРС визначається навчальною програмою, завданнями викладача і методичними матеріалами. Представлено три основні напрямки індивідуальної роботи студентів з викладання дисципліни "Внутрішні хвороби" для студентів 5 курсу: cамостійна робота студентів на аудиторних заняттях, позааудиторна самостійна робота студентів, самостійна позааудиторна робота під контролем викладача. При обговоренні результатів самостійної роботи студенти навчаються критично мислити, спілкуватися між собою та приймати власні продумані рішення. Правильно організований процес самостійної роботи заохочує студентів-медиків до її якісного виконання та є вагомим мотивуючим фактором до подальшого професійного розвитку. Самостійну роботу студентів-медиків необхідно розглядати як один з необхідних етапів підготовки сучасного лікаря. Впровадження в освітній процес новітніх інформаційних технологій та самостійних наукових проектів приводить до покращення результативності та формує нові професійні компетенції в майбутніх лікарів.
  Повний текст PDF - 283.385 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kuryta O.
  • Karapetian K.
  • Frolova Y.
  • Kushnir Y.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kuryta O. V. The role of students' individual work in the formation of professional competences of future doctors / O. V. Kuryta, K. H. Karapetian, Ye. O. Frolova, Yu. S. Kushnir // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2020_25_2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фролова Євгенія Олександрівна (медичні науки)
  • Кушнір Юлія Сергіївна (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського