Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Ковальчук С. В. 
Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. В. Ковальчук, І. А. Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 57-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_1_15
  Повний текст PDF - 135.247 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковальчук С.
  • Слободян І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковальчук С. В. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. В. Ковальчук, І. А. Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 57-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_1_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальчук Світлана Володимирівна (економічні науки)
  • Слободян Ігор Анатолієвич [тобто Анатолійович] (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського