Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Гридін Д. Спліт - тестування: як подвоїти ефективність директ-маркетингу, не витративши ані копійки / Д. Гридін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_3_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гридін Д. Спліт - тестування: як подвоїти ефективність директ-маркетингу, не витративши ані копійки / Д. Гридін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_3_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |