Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Пронкевич О. Академічні асоціації як чинник демократизації української вищої освіти / О. Пронкевич // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пронкевич О. Академічні асоціації як чинник демократизації української вищої освіти / О. Пронкевич // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |