Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Решетілова Т. Гендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами / Т. Решетілова, С. Довгань, К. Пілова // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 4. - С. 59-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_4_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Решетілова Т. Гендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами / Т. Решетілова, С. Довгань, К. Пілова // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 4. - С. 59-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_4_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |