Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Споживчі настрої в Україні, березень 2016: індекс склав 50,6 // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 63-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_11 Бібліографічний опис для цитування: Споживчі настрої в Україні, березень 2016: індекс склав 50,6 // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 63-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |