Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Мосьпан Н. 
Від освіти до ринку праці / Н. Мосьпан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_11
Презентовано кількісні показники опитування (72 випускники педагогічних ВНЗ) за наступними критеріями: оплата навчання; робота під час навчання; тривалість перехідного періоду від ВНЗ до ринку праці, сектори виробничої сфери, де працевлаштовуються молоді випускники. Проаналізовано статистичні показники кожного із визначених критеріїв. Зокрема, вивчення сфери праці під час навчання респондентів у ВНЗ надало можливість сформувати систему ранжування відповідей: більшість респондентів влаштовано в середніх навчальних закладах; менша частка – в бізнесових структурах і найменша частка – у сфері туризму та ресторанного бізнесу. За тривалістю перехідного періоду від ВНЗ до ринку праці сформовано одну вибірку респондентів з хронологічними рамками близько шести місяців; всі інші групи представлено майже в межах статистичних погрішностей. За критерієм вивчення сфери праці після завершення ВНЗ сформовано наступні закономірності: більшість випускників працюють за фахом; у сфері послуг працює невелика частка, далі – сфера бізнесу; у сфері туризму та ресторанного бізнесу працевлаштовано найменшу частку випускників ВНЗ. Наведено механізми працевлаштування випускників ВНЗ, що досить органічно вплітаються в українські реалії. Зроблено порівняльний аналіз статистичних даних відповідності працевлаштування випускників зазначеним кваліфікаціям. Представлены результаты опроса (72 выпускника педагогических ВУЗ) по следующим критериям: оплата обучения; работа во время учебы; продолжительность переходного периода от ВУЗ к рынку труда, секторов производственной сферы, где трудоустраиваются молодые выпускники. Проанализированы статистические показатели каждого из определенных критериев. В частности, изучение сферы труда во время учебы респондентов в ВУЗ позволило сформировать систему ранжирования ответов: большинство опрошенных работала в средних учебных заведениях; меньшая часть - в бизнес-структурах и наименьшая часть - в сфере туризма и ресторанного бизнеса. По продолжительности переходного периода от ВУЗ к рынку труда сформирована выборка респондентов с хронологическими рамками около шести месяцев; все остальные группы представлены почти в пределах статистических погрешностей. По критерию изучения сферы труда после завершения ВУЗ сформированы следующие закономерности: большинство выпускников работают по специальности; в сфере услуг работает небольшая часть, далее - сфера бизнеса; в сфере туризма и ресторанного бизнеса трудоустроена наименьшее количество выпускников ВУЗ. Приведены механизмы трудоустройства выпускников ВУЗ, достаточно органично вплетаемых в украинские реалии. Сделан сравнительный анализ статистических данных соответствия трудоустройства выпускников указанным квалификациям.Teachers play a crucial role in supporting the learning experience of young people and adult learners. Their profession has a vital role in advancing human potential and shaping future generations. Therefore, the European Union views the role of teachers and their career development as key priorities. In the European Union much attention is paid to the problems of graduates’ transition from higher education to the labor market. But this process is not controlled in Ukraine. This article presents an analysis of labour market outcomes for Ukrainian graduates with teacher higher education, which is based on the teacher education graduates survey 2015, especially the entry of young people into the labour market.
  Повний текст PDF - 688.711 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мосьпан Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мосьпан Н. Від освіти до ринку праці / Н. Мосьпан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мосьпан Наталя Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського