Наукова періодика України | Наукові записки НаУКМА | ||
Пічик К. В. Вплив реклами та інших форм комунікації на поведінку споживачів / К. В. Пічик, А. О. Будняк // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2019. - Т. 4, вип. 1. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2019_4_1_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пічик К. В. Вплив реклами та інших форм комунікації на поведінку споживачів / К. В. Пічик, А. О. Будняк // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2019. - Т. 4, вип. 1. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2019_4_1_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |