Наукова періодика України | Наука й економіка | ||
Дешевенко Л. П. Національний туристичний бренд – ключовий фактор успіху та конкурентної переваги у глобалізованій мегаекономічній системі / Л. П. Дешевенко // Наука й економіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2015_4_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дешевенко Л. П. Національний туристичний бренд – ключовий фактор успіху та конкурентної переваги у глобалізованій мегаекономічній системі / Л. П. Дешевенко // Наука й економіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2015_4_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |