Наукова періодика України Наука й економіка


Дешевенко Л. П. 
Національний туристичний бренд – ключовий фактор успіху та конкурентної переваги у глобалізованій мегаекономічній системі / Л. П. Дешевенко // Наука й економіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2015_4_14
  Повний текст PDF - 376.128 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дешевенко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дешевенко Л. П. Національний туристичний бренд – ключовий фактор успіху та конкурентної переваги у глобалізованій мегаекономічній системі / Л. П. Дешевенко // Наука й економіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2015_4_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського