Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Наконечна О. 
Формування філософського світогляду як умова цілісності навчально-виховного процесу / О. Наконечна // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1.2_2
Розглянуто формування філософського світогляду як умови цілісності навчально-вихованого процесу. Значну увагу приділено сучасним проблемам викладання філософії та філософських дисциплін, підкреслено визначальну роль філософських дисциплін у процесі формування сучасного світогляду майбутніх фахівців. Наголошено, що філософський світогляд допомагає у формуванні розуміння глибинних засад тієї чи іншої науки через вивчення та вдосконалення загальних методів пізнання та їх логіко-гносеологічних підстав, без чого буде недосконалою підготовка не тільки магістра, але й бакалавра як спеціаліста в тій чи іншій сфері. З’ясовано, що роль філософського світогляду в навчально-виховному процесі обумовлюється історичним і сучасним значенням філософії у розвитку культури, формуванні людської особистості, що виявляється через потребу у філософській рефлексії для концептуального, методичного осмислення існуючих проблем та створення умов і перспективи для розвитку людських можливостей зі збереженням людської гідності та самоповаги.Рассмотрено формирование философского мировоззрения как условия целостности учебно-воспитанного процесса. Значительное внимание уделено современным проблемам преподавания философии и философских дисциплин, подчеркнута определяющая роль философских дисциплин в процессе формирования современного мировоззрения будущих специалистов. Отмечено, что философское мировоззрение помогает в формировании понимания глубинных основ той или иной науки через изучение и совершенствование общих методов познания и их логико-гносеологических оснований, без чего будет несовершенной подготовка не только магистра, но и бакалавра как специалиста в той или иной сфере. Выяснено, что роль философского мировоззрения в учебно-воспитательном процессе обусловливается историческим и современным значением философии в развитии культуры, формировании человеческой личности, проявляющееся через потребность в философской рефлексии для концептуального, методического осмысления существующих проблем и создания условий и перспективы для развития человеческих возможностей при сохранении человеческого достоинства и самоуважения.The formation of the philosophical world as referential integrity training-brought up the process. Considerable attention is given to contemporary problems of philosophy teaching and philosophical disciplines, emphasized the decisive role of philosophical disciplines in shaping modern outlook of future specialists. Noted that the philosophical outlook helps in the formation of deep understanding of the basics of a science through the study and improvement of the general methods of cognition and logic-epistemological grounds, without which will not only imperfect preparation master's and bachelor but as a specialist in a particular area. Found that the role of philosophical outlook in teaching - educational process is due to the historical and contemporary significance of philosophy in the development of culture, the formation of the human personality, which manifests itself through the need for philosophical reflection for the conceptual , methodological understanding of the issues and the creation of conditions and prospects for the development of human capabilities, while maintaining the human dignity and self-esteem.
  Повний текст PDF - 264.296 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Наконечна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Наконечна О. Формування філософського світогляду як умова цілісності навчально-виховного процесу / О. Наконечна // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Наконечна Ольга Володимирівна (педагогічні науки)
  • Наконечна Оксана Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського