Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Скопенко Н. С. 
Формування товарної інноваційної політики підприємств молочної галузі / Н. С. Скопенко, І. В. Євсєєва-Северина // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2021. - Т. 27, № 1. - С. 69-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2021_27_1_9
Проведено дослідження формування інноваційної політики підприємств молочної галузі (ПМГ). Доведено, що товарна інноваційна політика підприємства впливає на покращання операційної ефективності та сприяє підвищенню рівня конкурентоспроможності. Обгрунтовано необхідність впровадження нових (удосконалених) технологій, рецептур, виробничих процесів, обладнання, що сприятиме покращанню якості готової молочної продукції та заощадженню використання всіх видів ресурсів. Обираючи напрямки інноваційного розвитку та реалізовуючи інноваційні проєкти, підприємство досягає певного рівня інноваційної активності. Акцентовано увагу на необхідності врахування наявних потенціалів ПМГ та узгодження їх з інноваційними цілями для вибору найкращих проєктів до імплементації серед різних альтернатив. Досліджено основні параметри, що є вирішальними при виборі молочних продуктів споживачами. Велике значення приділяється питанням екологізації виробництва, зростає увага споживачів до інноваційної продукції дієтичного та лікувально-профілактичного спрямування. Зміни у смаках і вподобаннях споживачів чинять суттєвий вплив на організацію виробничої діяльності підприємств, спрямовують їх постійно переглядати та оновлювати асортимент продукції, розвивати саме ті види, що користуються найбільшою популярністю. Перераховані заходи сприятимуть розширенню збуту інноваційної продукції, виходу підприємств на зовнішні ринки, покращанню іміджу. На прикладі ПрАТ "Вімм-Білль-Данн Україна" продемонстровано ефективність реалізації інноваційних рішень (впровадження технології ультрафільтрації для виробництва сиру). Проведено порівняння якісних характеристик молочного продукту при традиційному методі виробництва та застосуванні інноваційної технології (технології ультрафільтрації).
  Повний текст PDF - 558.312 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скопенко Н.
  • Євсєєва-Северина І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скопенко Н. С. Формування товарної інноваційної політики підприємств молочної галузі / Н. С. Скопенко, І. В. Євсєєва-Северина // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2021. - Т. 27, № 1. - С. 69-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2021_27_1_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського