Наукова періодика України Науково-технічний бюлетень Державного науково-дослідного контрольного інституту ветеринарних препаратів та кормових добавок і Інституту біології тварин


Гримак А. В. 
Інформаційне забезпечення ефективності маркетингу ринку продукції для ветеринарної медицини і тваринництва / А. В. Гримак, Л. В. Курилас, Т. Є. Сенишина // Науково-технічний бюлетень Державного науково-дослідного контрольного інституту ветеринарних препаратів та кормових добавок і Інституту біології тварин. - 2021. - Вип. 22, № 1. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2021_22_1_10
Досвід роботи провідних зарубіжних і вітчизняних фірм, підприємств ветмедицини підтверджує пріоритетну роль маркетингу, як механізму узагальнення й інформаційного моделювання ринку продукції для ветмедицини і тваринництва. Маркетинг організовує і управляє діяльністю підприємств з виробництва і збуту продукції із врахуванням процесів і відносин, які складаються на ринку. Ринкова маркетингова інформація - це комплексне знання ринку, яке включає вивчення факторів, без знання і аналізу яких вірогідність прийняття необгрунтованого, або позитивно-окупного рішення є досить високою. Тому, виробники продукції для ветмедицини пріоритетною інформацією вважають оперативно цінову інформацію на ринках різних рівнів, рівень конкурентоспроможності продукції та її асортимент, про запити споживачів. Важливою є інформація для підприємств, учасників ринку, щодо новин аграрної політики, статистичних повідомлень про виробництво, переробку, реалізацію продукції конкурентів і ціни, комерційні пропозиції. Зокрема, Проєкт аграрного маркетингу, за підтримки компанії "АПК-інформ" (Andryushko, 2004; Yarmak, 2004), передбачає і надає виробникам продукції, відповідно учасникам ринку, таку інформацію: щодо цін, які формуються на ринку продукції; аналізують і прогнозують цінові тенденції та розвиток цінової ситуації на ринку; про круглі столи, виставки, семінари, тренінги, які відбуваються з учасниками ринку; статистичні дані про виробництво, переробку, споживання продукції, прогнозують очікувані зміни; прайс-пропозиції від підприємств, які виробляють або реалізують продукцію; інформують про законодавчі зміни. Інформаційне забезпечення завдань маркетингу базується на використанні як соціально-економічної, так і науково-технічної інформації. Особливість маркетингової інформації полягає в необхідності вивчення характеристик продукції із врахуванням існуючих і перспективних можливостей ринку, комплексного аналізу всіх його складових. Разом з тим, використання ділової інформації в системі управління процесами, які відбуваються в ринкових відносинах, вимагають удосконалення і осучаснення методів її збору, аналізу. Дефіцит інформації, необхідної для забезпечення повноти маркетингових досліджень ринку, має місце не тільки тому, що окремі важливі дані не збираються, відповідно і не аналізуються, а й не доводяться до споживачів. В сучасних умовах орієнтація виробників продукції для ветмедицини і тваринництва на реальні вимоги ринку спонукає по-новому оцінювати інформаційні маркетингові зв'язки, що сприятиме ефективній діяльності підприємств на основі збалансованого підвищення якості продукції, її конкурентоспроможності, попиту і раціональному розподілі затрат на всіх стадіях виробництва продукції.
  Повний текст PDF - 369.491 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гримак А.
  • Курилас Л.
  • Сенишина Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гримак А. В. Інформаційне забезпечення ефективності маркетингу ринку продукції для ветеринарної медицини і тваринництва / А. В. Гримак, Л. В. Курилас, Т. Є. Сенишина // Науково-технічний бюлетень Державного науково-дослідного контрольного інституту ветеринарних препаратів та кормових добавок і Інституту біології тварин. - 2021. - Вип. 22, № 1. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2021_22_1_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського