Наукова періодика України | Науковий вісник Чернівецького університету | ||
Аніпко Н. Територіальний брендинг як дієвий інструмент підвищення туристичної привабливості території (на прикладі Тернопільської області) / Н. Аніпко, О. Смик, Х. Капуш // Науковий вісник Чернівецького університету. Географія. - 2019. - Вип. 808. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnu_2019_808_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Аніпко Н. Територіальний брендинг як дієвий інструмент підвищення туристичної привабливості території (на прикладі Тернопільської області) / Н. Аніпко, О. Смик, Х. Капуш // Науковий вісник Чернівецького університету. Географія. - 2019. - Вип. 808. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnu_2019_808_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |