Наукова періодика України Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету


Водяник М. О. 
Сучасні тенденції розвитку реклами як базового інструменту маркетингових комунікацій / М. О. Водяник // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 22. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_22_16
  Повний текст PDF - 512.692 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Водяник М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Водяник М. О. Сучасні тенденції розвитку реклами як базового інструменту маркетингових комунікацій / М. О. Водяник // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 22. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_22_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського