Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Бугрименко Р. М. Инструменты регионального маркетинга в развитии инфраструктуры потребительского сектора в регионе / Р. М. Бугрименко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_1_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бугрименко Р. М. Инструменты регионального маркетинга в развитии инфраструктуры потребительского сектора в регионе / Р. М. Бугрименко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_1_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |