Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського університету | ||
Добрянська В. В. Дослідження ефективності рекламних звернень / В. В. Добрянська, С. М. Дука, І. Г. Остапенко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 1(1). - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2016_1%281%29__35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Добрянська В. В. Дослідження ефективності рекламних звернень / В. В. Добрянська, С. М. Дука, І. Г. Остапенко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 1(1). - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2016_1(1)__35. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |