![]() | Наукова періодика України | ![]() | Науковий вісник Ужгородського університету |
Передало Х. С. Соціальні мережі як інструмент формування ділової репутації підприємства / Х. С. Передало, Г. А. Козар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_42 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Передало Х. С. Соціальні мережі як інструмент формування ділової репутації підприємства / Х. С. Передало, Г. А. Козар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |