Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського університету | ||
Ahiy Ya. Theoretical fundamentals and principles of using marketing management in enterprises / Ya. Ahiy, O. Popovich, I. Kupriyenko // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2021. - Вип. 2. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2021_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ahiy Ya. Theoretical fundamentals and principles of using marketing management in enterprises / Ya. Ahiy, O. Popovich, I. Kupriyenko // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2021. - Вип. 2. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2021_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |