Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Ahiy Ya. 
Theoretical fundamentals and principles of using marketing management in enterprises / Ya. Ahiy, O. Popovich, I. Kupriyenko // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2021. - Вип. 2. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2021_2_9
  Повний текст PDF - 258.691 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ahiy Y.
  • Popovich O.
  • Kupriyenko I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ahiy Ya. Theoretical fundamentals and principles of using marketing management in enterprises / Ya. Ahiy, O. Popovich, I. Kupriyenko // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2021. - Вип. 2. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2021_2_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського