Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Гірняк О. М. Значущість стратегічного маркетингу планування для розвитку підприємства та методики проведення його аналізу / О. М. Гірняк, Т. В. Панчишин // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2008. - № 2. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2008_2_16 Відображено суть та значення маркетингового стратегічного планування як основи розвитку підприємства. Систематизовано методики аналізу стратегічного маркетингу залежно від його середовища. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гірняк О. М. Значущість стратегічного маркетингу планування для розвитку підприємства та методики проведення його аналізу / О. М. Гірняк, Т. В. Панчишин // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2008. - № 2. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2008_2_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |