Наукова періодика України Наукові записки [Української академії друкарства]


Гірняк О. М. 
Значущість стратегічного маркетингу планування для розвитку підприємства та методики проведення його аналізу / О. М. Гірняк, Т. В. Панчишин // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2008. - № 2. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2008_2_16
Відображено суть та значення маркетингового стратегічного планування як основи розвитку підприємства. Систематизовано методики аналізу стратегічного маркетингу залежно від його середовища.
  Повний текст PDF - 328.711 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гірняк О.
  • Панчишин Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гірняк О. М. Значущість стратегічного маркетингу планування для розвитку підприємства та методики проведення його аналізу / О. М. Гірняк, Т. В. Панчишин // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2008. - № 2. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2008_2_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Панчишин Тарас Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського