Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Стащук І. П. 
Чемпіонат Євро-2012 і комерційні бренди: способи кодифікації споживацьких цінностей у телевізійній рекламі / І. П. Стащук // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 344-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_74
  Повний текст PDF - 112.611 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стащук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стащук І. П. Чемпіонат Євро-2012 і комерційні бренди: способи кодифікації споживацьких цінностей у телевізійній рекламі / І. П. Стащук // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 344-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_74.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського