Наукова періодика України Освіта та розвиток обдарованої особистості


Коврігіна Л. М. 
Особливості організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами / Л. М. Коврігіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 4. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_4_6
Розглянуто головні проблеми організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти та перспективами їх розв'язання в українській сучасній школі. З'ясовано, що в інклюзивному класі для вчителів важливою задачею є облік індивідуальних можливостей дитячого колективу, включення дітей з особливими потребами в освітній процес, підбір ефективних форм і методів організації освітньої діяльності на занятті, що надає змогу кожній дитині (незалежно від загальної мети) засвоїти навчальний матеріал відповідно до програми. Визначено також, що якість надання освітніх послуг в інклюзивному класі значно визначається тим, наскільки враховуються потенційні можливості кожної дитини.
  Повний текст PDF - 707.326 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коврігіна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коврігіна Л. М. Особливості організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами / Л. М. Коврігіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 4. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_4_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського