Наукова періодика України | Освіта та розвиток обдарованої особистості | ||
Коврігіна Л. М. Особливості організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами / Л. М. Коврігіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 4. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_4_6 Розглянуто головні проблеми організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти та перспективами їх розв'язання в українській сучасній школі. З'ясовано, що в інклюзивному класі для вчителів важливою задачею є облік індивідуальних можливостей дитячого колективу, включення дітей з особливими потребами в освітній процес, підбір ефективних форм і методів організації освітньої діяльності на занятті, що надає змогу кожній дитині (незалежно від загальної мети) засвоїти навчальний матеріал відповідно до програми. Визначено також, що якість надання освітніх послуг в інклюзивному класі значно визначається тим, наскільки враховуються потенційні можливості кожної дитини. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коврігіна Л. М. Особливості організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами / Л. М. Коврігіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 4. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_4_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |