Наукова періодика України Educational dimension


Голінська В. Я. 
Взаємодія інтелектуального та емоційного аспектів у формуванні естетичних потреб майбутніх учителів музики / В. Я. Голінська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 421-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_67
Проаналізовано наукові праці вчених з питань розвитку естетичної культури та формування естетичних потреб майбутніх учителів музики. Розкрито специфіку взаємодії інтелектуального та емоційного аспектів у вихованні естетичних потреб майбутніх учителів музики в чотирикомпонентній структурі. Охарактеризовано когнітивний, емоційний, діяльнісний, етичний компоненти. Наголошено на особливій ролі вокально-хорової підготовки, оскільки вона забезпечує можливість ознайомлення з великим різноманітним репертуаром, виховуючи в такий спосіб естетичний ідеал виконання твору. Проанализированы научные труды ученых по вопросам развития эстетической культуры и формирования эстетических потребностей будущих учителей музыки. Раскрыта специфика взаимодействия интеллектуального и эмоционального аспектов в воспитании эстетических потребностей будущих учителей музыки в четырехкомпонентной структуре. Охарактеризованы когнитивный, эмоциональный, деятельностный, этический компоненты. Подчеркнута особая роль вокально-хоровой подготовки, поскольку она обеспечивает возможность ознакомления с большим разнообразным репертуаром, воспитывая, таким образом, эстетический идеал исполнения произведения.Scientists analyzed scientific papers on the development of aesthetic culture and the formation of the aesthetic needs of future music teachers. Specificity of the interaction of intellectual and emotional aspects of education in the aesthetic needs of future music teachers in the four- structure. Characterized by cognitive, emotional , activity , ethical components. Emphasized the special role of vocal and choral training, as it provides a great opportunity to get acquainted with diverse repertoire , raising thus the aesthetic ideal of a performance.
  Повний текст PDF - 1.466 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Голінська В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Голінська В. Я. Взаємодія інтелектуального та емоційного аспектів у формуванні естетичних потреб майбутніх учителів музики / В. Я. Голінська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 421-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_67.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського