Наукова періодика України Educational dimension


Гедзик А. М. 
Використання творчих графічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності / А. М. Гедзик // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 617-624. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_105
Проаналізовано можливості оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності засобами творчих графічних задач, які повинні базуватись на принципах, покладених в основу концепції системи активізації навчання і які охоплюють основні аспекти навчально-виховного процесу. На практичному досвіді доведено, що використання творчих графічних задач в професійно-графічній підготовці майбутніх учителів технологій можливе при вивченні переважної більшості тем навчальної програми курсу "Нарисна геометрія та креслення". Розглянуто актуальні напрямки щодо можливостей використання сучасних технічних засобів у процесі впровадження творчих графічних задач на різних етапах підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності. Проанализированы возможности оптимизации профессиональной подготовки будущих учителей технологий к проектной деятельности средствами творческих графических задач, которые должны базироваться на принципах, положенных в основу концепции системы активизации обучения и охватывающих основные аспекты учебно-воспитательного процесса. На практическом опыте доказано, что использование творческих графических задач в профессионально-графической подготовке будущих учителей технологий возможно при изучении главным образом тем учебной программы курса "Начертательная геометрия и черчение". Рассмотрены актуальные направления относительно возможностей использования современных технических средств в процессе внедрения творческих графических задач на различных этапах подготовки будущих учителей технологий к проектной деятельности. The paper analyzes options of optimizing future technologies teachers’ professional training for project-based activity via creative graphical tasks, which should be based on the foundations of the concept of learning increasing system; these foundations encompass the basic aspects of educational process. Practice proves, that using creative graphical tasks in future technologies teachers’ professional-graphical training is possible with studying the majority of topics from the curriculum for the course “Descriptive Geometry and Drafting”.
  Повний текст PDF - 478.856 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гедзик А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гедзик А. М. Використання творчих графічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності / А. М. Гедзик // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 617-624. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_105.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гедзик Андрій Миколайович (1973–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського