Наукова періодика України Educational dimension


Оніпко В. В. 
Моделювання системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до професійної діяльності у профільній школі / В. В. Оніпко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_29
Розглянуто сучасні науково-педагогічні підходи моделювання системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до професійної діяльності у профільній школі. Обґрунтовано математичне поняття «багатошарової моделі», тобто моделі, що складається з низки багатофункціональних площин. Подано пояснення сендвіч-моделей. Запропоновано профільно зорієнтовану організаційно-функціональну сендвіч-модель у підготовці майбутнього вчителя природничих дисциплін до професійної діяльності на основі теоретично обґрунтованої концепції як компетентнісно-інтегративної організаційно-методичної цілісності процесу підготовки фахівця. На підставі досліджень доведено, що сендвіч-модель відтворює реальну ринково-педагогічну дійсність професійної підготовки вчителя природничих дисциплін, має прогностичний характер та забезпечує особистісний і соціальний результат – якість і конкурентноздатність майбутніх учителів профільної школи на ринку освітніх послуг. Рассмотрены современные научно-педагогические подходы моделирования системы профессионально-педагогической подготовки будущих учителей естественных дисциплин в профессиональной деятельности в профильной школе. Обосновано математическое понятие "многослойной модели", то есть модели, состоящей из ряда многофункциональных плоскостей. Приведены пояснения сэндвич-моделей. Предложено профильно-ориентированная организационно-функциональная сэндвич-модель в подготовке будущего учителя естественных дисциплин к профессиональной деятельности на основе теоретически обоснованной концепции как компетентно-интегративной организационно-методической целостности процессы подготовки специалиста. На основании исследований доказано, что сэндвич-модель воспроизводит реальную рыночно-педагогическую действительность профессиональной подготовки учителя естественных дисциплин, имеет прогностический характер и обеспечивает личностный и социальный результат – качество и конкурентоспособность будущих учителей профильной школы на рынке образовательных услуг.Modern scientific pedagogical approaches to modeling the system of professional pedagogical training of future nature study teachers for professional activity in specialized school are discussed. The mathematical notion of “multi-layer model” – a model consisting of a range of multifunctional spaces – is substantiated. Sandwich models are explained. The paper suggests specialized organizational-functional sandwich model for training future nature study teachers for professional activity based on theoretically substantiated concept as a competence-integrative organizational-methodical integrity of professional training.
  Повний текст PDF - 924.857 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Оніпко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Оніпко В. В. Моделювання системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до професійної діяльності у профільній школі / В. В. Оніпко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Оніпко Валентина Володимирівна (сільськогосподарські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського