Наукова періодика України Educational dimension


Стойчик Т. І. 
Професійна компетентність педагогічного працівника в контексті сучасної освіти / Т. І. Стойчик // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 501-506. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_86
Визначено сутність професійної компетентності. Означено шляхи удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, переосмислення роботи педагога відповідно до сучасних вимог підготовки робітників. Акцентовано увагу на тому, що інтенсивний розвиток сучасних технологій в гірничій галузі, підвищення вимог до виробничих функцій кваліфікованого робітника гірничого профілю зумовлюють необхідність врахування якісно нових вимог до педагогічного працівника, постійного підвищення рівня професійних знань у відповідній галузі виробництва та наявності робітничої кваліфікації. На основі діагностичного анкетування педагогів виявлено, що їх функції, в основному, обмежуються передаванням і розподілом знань, а навчання будується на основі традиційного підходу. Аргументовано, що доцільним є реалізація навчання, спрямованого на розв’язання практичних завдань виробничої діяльності. Определена суть профессиональной компетентности. Обозначены пути совершенствования профессиональной компетентности педагогов, переосмысления их работы в соответствии с современными требованиями подготовки рабочих. Акцентировано внимание на том, что интенсивное развитие современных технологий в горной отрасли, повышение требований к производственным функциям квалифицированного рабочего горного профиля обусловливают необходимость учета качественно новых требований к педагогам, постоянного повышения уровня профессиональных знаний в соответствующей области производства и наличия рабочей квалификации. На основе диагностического анкетирования педагогов выявлено, что их функции, в основном, ограничиваются передачей и распределением знаний, а обучение строится на основе традиционного подхода. Аргументировано, что целесообразным является реализация обучения, направленного на решение практических задач производственной деятельности.The essence of professional competence is defined. Ways of improving educators’ professional competence are outlined; educator’s work according to modern requirements for workers’ training is reconsidered. Particular attention is paid to the fact, that rapid development of modern technologies in the mining industry and increase of the requirements for productive functions of a qualified mine worker cause the necessity of taking into account the qualitatively new requirements for an educator, constant increase of the level of professional knowledge in the respective industry and the presence of worker’s qualification.
  Повний текст PDF - 451.46 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стойчик Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стойчик Т. І. Професійна компетентність педагогічного працівника в контексті сучасної освіти / Т. І. Стойчик // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 501-506. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_86.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Стойчик Тетяна Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського