![]() | Наукова періодика України | ![]() | Проблеми економіки |
Чепурда Л. М. Симптомна аналітика бізнесу у сфері послуг / Л. М. Чепурда, К. М. Таньков // Проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 261-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_1_34 Розглянуто специфіку сучасних проблем бізнесу у сфері послуг, які пов'язуються із необхідністю враховувати темпи змін технологічних можливостей підприємства. Зазначається, що для розвитку реальної виробничо-обслуговуючої системи характерний багатоетапний процес. При цьому статистичні дані змін тих чи інших параметрів такої системи відбивають результати одночасного впливу факторів, що обумовлені об'єктивними законами. Показано, що принципово важливим є те, що розвиток будь-якої виробничо-обслуговуючої системи не може мати природних меж: відбувається чергування періодів прискореного зростання надання послуг з періодами уповільнення темпів взаємодії зі споживачами при отриманні позитивних результатів. У періоди прискореного зростання реалізуються нові технологічні можливості, які були визначені у періоди уповільнення темпів взаємодії. Представлена концептуальна модель зміни технологічних можливостей підприємства сфери обслуговування, яка відбиває характер формування і реалізації стратегічних рішень відносно змішаних інвестицій у розвиток виробничо-обслуговуючої системи. Це подальша підтримка існуючих технологічних можливостей при умові одночасного розвитку нових технологічних можливостей шляхом більш ефективного вибору ресурсів та їх комбінації, ніж у конкурентів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чепурда Л. М. Симптомна аналітика бізнесу у сфері послуг / Л. М. Чепурда, К. М. Таньков // Проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 261-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_1_34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |