Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Оверко Н. 
Розвиток фахової майстерності педагогів професійної школи у системі підвищення кваліфікації / Н. Оверко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 172-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_18
Вказано на особливості сучасної системи підвищення кваліфікації, серед яких - розроблення науково-методичного інструментарію та запровадження високої якості підвищення кваліфікації, побудова нової філософії післядипломної освіти за умов реалізації принципу освіти протягом життя. Важливим завданням підвищення ефективності підготовки педагога професійної школи в системі підвищення кваліфікації названо створення відповідних психолого-педагогічних умов, за яких викладачі зможуть оновити та поглибити знання у різних сферах, освоїти прогресивні методи, засоби та технології навчання, опанувати інформаційно-комунікативні технології, розширити світогляд, підвищити культурний рівень та опанувати вітчизняний і зарубіжний досвід. Запропоновано додати до завдань підвищення кваліфікації розвиток педагогічної майстерності як показника найвищого кваліфікаційного рівня викладача ПТНЗ.Указано на особенности современной системы повышения квалификации, среди которых - разработка научно-методического инструментария и внедрение высокого качества повышения квалификации, построение новой философии последипломного образования в условиях реализации принципа образования в течение жизни. Важной задачей повышения эффективности подготовки педагога профессиональной школы в системе повышения квалификации названо создание соответствующих психолого-педагогических условий, при которых преподаватели смогут обновить и углубить знания в различных сферах, освоить прогрессивные методы, средства и технологии обучения, овладеть информационно-коммуникационными технологиями, расширить мировоззрение, повысить культурный уровень и овладеть отечественным и зарубежным опытом. Предложено добавить к задачам повышения квалификации развитие педагогического мастерства как показателя высокого квалификационного уровня преподавателя ПТУ.The features of modern system of advanced training were pointed out, including the development of scientific and methodological tools and implementation of high quality advanced training, the construction of a new philosophy of postgraduate education in the conditions of implementation of the lifelong learning principle. An important task of increasing the effectiveness of the training of vocational school teachers in the system of advanced training was called the creation of relevant psychological and pedagogical conditions under which teachers will be able to upgrade and deepen their knowledge in various fields, to learn advanced techniques, tools, and training technologies, to master information and communication technologies, to expand the worldview, raise the level of culture and acquire domestic and foreign experience. Proposed to add pedagogical skills development to the problems of advanced training as an indicator of high qualification level of vocational school teachers.
  Повний текст PDF - 309.929 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Оверко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Оверко Н. Розвиток фахової майстерності педагогів професійної школи у системі підвищення кваліфікації / Н. Оверко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 172-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Оверко Наталія Ярославівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського