Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Третяк А. 
Якість педагогічної освіти в контексті світових тенденцій розвитку вищої школи / А. Третяк // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_5
Визначено основні властивості та характеристики освітнього процесу, які формують професійну компетентність фахівця. Особливості та характеристики, які визначають освітній процес подано на діаграмі. Розглянуто сучасні тенденції наукових досліджень якості освіти: сукупність компетенцій випускників, основа професійного розвитку особистості, стратегія перспективного розвитку освіти, освітнє інтегральне утворення, покликане задовольняти вимоги та потреби споживачів. Подано критерії оцінювання якості освіти: чисельність працівників навчального закладу, освітній ценз викладачів, успішність студентів, кількість особливих досягнень у навчанні, кількість одиниць матеріально-технічного забезпечення процесу освіти, кількість студентів, що продовжили роботу та/або навчання за фахом. Відзначено потребу термінологічного уточнення поняття "якість" для точного формулювання визначення поняття "якість освіти".Определены основные свойства и характеристики образовательного процесса, которые формируют профессиональную компетентность специалиста. Особенности и характеристики, которые определяют образовательный процесс, представлены на диаграмме. Рассмотрены современные тенденции научных исследований качества образования: совокупность компетенций выпускников, основа профессионального развития личности, стратегия перспективного развития образования, образовательное интегральное образование, призванное удовлетворять запросы и потребности потребителей. Приведены критерии оценки качества образования: численность работников учебного заведения, образовательный ценз преподавателей, успеваемость студентов, количество особых достижений в обучении, количество единиц материально-технического обеспечения процесса образования, количество студентов, которые продолжили работу и/или обучения по специальности. Отмечена потребность терминологического уточнения понятия "качество" для точной формулировки определения понятия "качество образования".Determined are the basic properties and characteristics of the educational process that shape the professional competence of a specialist. Features and specifications that define the educational process are represented in the diagram. Considered are the modern trends in research education quality set of competencies of graduates by professional personal development, long-term development strategy of education, educational integral formation, designed to meet the demands and needs of consumers. Posted are the criteria for assessing the quality of education: the number of employees of the institution, the educational qualification of teachers, student success, the number of special achievements in education, the number of unit’s logistics process of education, the number of students continued to work and/or training in the specialty. Noted is the need to clarify the terminology concept of "quality" for the exact wording of the definition of "quality education".
  Повний текст PDF - 1.09 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Третяк А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Третяк А. Якість педагогічної освіти в контексті світових тенденцій розвитку вищої школи / А. Третяк // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Третяк Андрій Миколайович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського