Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Глубока І. 
Особливості розвитку показників асертивної поведінки за результатами констатувального етапу дослідження / І. Глубока // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 4-5. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_4-5_11
  Повний текст PDF - 263.884 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Глубока І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Глубока І. Особливості розвитку показників асертивної поведінки за результатами констатувального етапу дослідження / І. Глубока // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 4-5. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_4-5_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського