Наукова періодика України | Політологічні записки | ||
Коваль Н. І. Стан наукового опрацювання дефініції та проблеми дослідження політичного маркетингу / Н. І. Коваль // Політологічні записки. - 2014. - № 2. - С. 189-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Polzap_2014_2_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коваль Н. І. Стан наукового опрацювання дефініції та проблеми дослідження політичного маркетингу / Н. І. Коваль // Політологічні записки. - 2014. - № 2. - С. 189-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Polzap_2014_2_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |