Наукова періодика України Постметодика


Іванюк І. В. 
Досвід віртуальних навчальних спільнот у формуванні полікультурної компетентності учнів: міжнародний аспект / І. В. Іванюк // Постметодика. - 2013. - № 2. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2013_2_10
Розкрито досвід і роль віртуальних навчальних спільнот у формуванні полікультурної компетентності та інформаційно-комунікаційної компетентності учнів в умовах полікультурного суспільства. Звернено увагу на полікультурний вимір в освіті з використанням інструментів інформаційно-комунікаційної компетентності. Висвітлено дискусію вчених навколо поняття «віртуальні навчальні спільноти». Розкрито необхідність формування в учнів полікультурної компетентності, яка спонукає до активної громадянської позиції у багатокультурному суспільстві. Досліджено ефективність навчання носіїв мови за допомогою інтерактивного навчального матеріалу. Раскрыты опыт и роль виртуальных учебных сообществ в формировании поликультурной компетентности и информационно- коммуникационной компетентности учащихся в условиях поликультурного общества. Обращено внимание на поликультурное измерение в образовании с использованием инструментов информационно-коммуникационной компетентности. Освещена дискуссия ученых вокруг понятия «виртуальные учебные сообщества». Раскрыта необходимость формирования у учащихся поликультурной компетентности, которая побуждает к активной гражданской позиции в поликультурном обществе. Исследована эффективность обучения носителей языка с помощью интерактивного учебного материала.Considered the experience and the role of virtual learning communities in shaping the multicultural competence and information and communication competence of students in the multicultural society. The attention to multicultural dimension in education using the tools of information and communication competence. Discussion deals with scientists around the concept of «virtual learning community». Reveals the necessity of forming students' competence polycultural that encourages active citizenship in a multicultural society. Investigated in the study of native speakers using an interactive learning material.
  Повний текст PDF - 620.327 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іванюк І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іванюк І. В. Досвід віртуальних навчальних спільнот у формуванні полікультурної компетентності учнів: міжнародний аспект / І. В. Іванюк // Постметодика. - 2013. - № 2. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2013_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іванюк Ірина Володимирівна (педагогічні науки)
  • Іванюк Інна Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського