Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Кисла О. 
Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами інтерактивних технологій / О. Кисла // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39%282%29__9
Обгрунтовано оптимальну й ефективну методику навчання хімічних дисциплін (ХД) з метою формування професійної компетентності студентів технікумів за фахом "технолог харчової промисловості". Висвітлено пропоновану методичну систему, в якій використано переважно рівень міжпредметних зв'язків, її загальнодидактичні та спеціальні принципи. Структурно-функціональну модель методичної системи наведено у таблиці. Зазначено, що головними напрямами реалізації інтегративного підходу під час вивчення ХД є комплекс професійно орієнтованих завдань з хімічного циклу та такі форми організації навчання, де поряд із традиційними фронтальними й індивідуальними застосовуються групові, парні форми аудиторної роботи. Уточнено поняття професійно орієнтованого хімічного завдання у підготовці технологів харчової промисловості як такого, що його умова й вимога являє собою модель певної ситуації, яка виникає в професійній діяльності технолога, а дослідження цієї ситуації здійснюється засобами хімії та сприяє професійному розвитку фахівця (наведено приклади таких завдань). Розкрито зміст когнітивної, операційної, технологічної, комунікативної, особистісної компетенцій студентів-технологів. Для подальших досліджень запропоновано методики реалізації моніторингу навчально-виховного процесу з ХД.
  Повний текст PDF - 219.985 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кисла О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кисла О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами інтерактивних технологій / О. Кисла // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(2)__9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кисла Оксана Федосіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського