![]() | Наукова періодика України | ![]() | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи |
Кравченко Т. Основні підходи до організації взаємодії сім’ї та школи як фактора соціалізації дітей шкільного віку / Т. Кравченко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 47. - С. 136-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_47_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кравченко Т. Основні підходи до організації взаємодії сім’ї та школи як фактора соціалізації дітей шкільного віку / Т. Кравченко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 47. - С. 136-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_47_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |