Наукова періодика України Studies in comparative education


Демченко І. 
Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній освіті канади / І. Демченко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2015. - № 1. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2015_1_15
Вивчено ряд вітчизняних досліджень, присвячених вищій, включаючи педагогічну, освіті в Канаді, виявлено їх основну проблематику, зокрема: інформатизація освіти, мультикультуралізм, інноваційні педагогічні технології, неперервна освіта учителів, педагогічна майстерність тощо.Акцентировано внимание на изучении ряда отечественных исследований, посвященных образованию в Канаде. Указана их основная проблематика, в частности: информатизация образования, мультикультурализм, инновационные педагогические технологии, педагогическое мастерство, индивидуализацию учебного процесса, тенденции развития высшего педагогического образования. Рассмотрена специфика термина "технология", проанализировано современное состояние внедрения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в педагогическое образование Канады. Изучены особенности использования таксономии Б. Блума средствами ИКТ в учебной среде. Доказано, что именно информационно-коммуникационные технологии являются эффективными для повышения результативности учебного процесса в подготовке будущих учителей Канады.The attention to explored a number of national studies on education in Canada. Indicated their basic problems, such as: computerization of education, multiculturalism, innovative educational technology, pedagogical skills, individualized learning process, trends in education degree. The specificity of the term "technology", analyzes the current state of implementation of information and communication technologies (ICT) in teacher education in Canada.
  Повний текст PDF - 266.217 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Демченко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Демченко І. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній освіті канади / І. Демченко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2015. - № 1. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2015_1_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Демченко Ірина Іванівна (педагогічні науки)
  • Демченко Інга Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського