Наукова періодика України | Теорія та методика фізичного виховання | ||
Божик М. В. Професійно-прикладна фізична підготовка як ефективний засіб розвитку фізичних якостей учителів-предметників / М. В. Божик // Теорія та методика фізичного виховання. - 2010. - № 3. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2010_3_4 Розглянуто потребу в розробці сучасних науково-методичних підходів до організації професійно-прикладної фізичної підготовки студентів-педагогів. Указано, що однією зі сторін підготовки вчителя до безпосереднього виконання своїх обов'язків на високому рівні є професійно-прикладна фізична підготовка (ППФП). Основні завдання дослідження - оцінка методичного компонента системи ППФП майбутніх учителів-предметників та експериментальна перевірка ефективності розробленої системи ППФП вчителів до педагогічної діяльності. Порівняння результатів між контрольними та експериментальними групами надає підставу для висновку про те, що створена експериментальна програма допоможе краще підготувати майбутніх учителів до професійної діяльності. Доведено, що зміни, які відбулися під впливом експериментальної методики, указують на ефективність упровадження в навчально-виховний процес підготовки майбутніх учителів-предметників розробленої системи ППФП. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Божик М. В. Професійно-прикладна фізична підготовка як ефективний засіб розвитку фізичних якостей учителів-предметників / М. В. Божик // Теорія та методика фізичного виховання. - 2010. - № 3. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2010_3_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |