Наукова періодика України | Торгівля і ринок України | ||
Рвачова І. Особливості формування моделі інтегрованої бази даних у сфері управління маркетинговою компетенцією підприємств / І. Рвачова // Торгівля і ринок України. - 2013. - № 36. - С. 313-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2013_36_36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рвачова І. Особливості формування моделі інтегрованої бази даних у сфері управління маркетинговою компетенцією підприємств / І. Рвачова // Торгівля і ринок України. - 2013. - № 36. - С. 313-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2013_36_36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |