Наукова періодика України | Технологія і техніка друкарства | ||
Киричок П. О. Текстовий контент сайту як жанр реклами / П. О. Киричок, А. О. Дем’янова // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - Вип. 1-2. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2009_1-2_29 Досліджено особливості веб-текстів рекламного призначення. Узагальнено вимоги до рекламних текстів у мережі на підставі трьох параметрів: веб-середовище, реклама та "розкрутка" сайту. Розглянуто сайти за їх відношенням до реклами - самостійні ресурси та суто рекламні сайти. Проаналізовано стан вітчизняного рекламного контенту на прикладі сайтів українського сегмента Інтернету. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Киричок П. О. Текстовий контент сайту як жанр реклами / П. О. Киричок, А. О. Дем’янова // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - Вип. 1-2. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2009_1-2_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |