Наукова періодика України | Підприємництво і торгівля | ||
Дайновський Ю. А. Стратегічне значення комунікацій як складової маркетингового потенціалу підприємства / Ю. А. Дайновський, Б. Б. Семак, О. М. Вовчанська // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 22. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_22_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дайновський Ю. А. Стратегічне значення комунікацій як складової маркетингового потенціалу підприємства / Ю. А. Дайновський, Б. Б. Семак, О. М. Вовчанська // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 22. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_22_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |