Наукова періодика України Підприємництво і торгівля


Балук Н. Р. 
Комунікації у створенні персонального бренда / Н. Р. Балук, Л. М. Бук, О. М. Вовчанська, С. В. Скибінський // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 23. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_23_21
  Повний текст PDF - 500.38 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Балук Н.
  • Бук Л.
  • Вовчанська О.
  • Скибінський С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Балук Н. Р. Комунікації у створенні персонального бренда / Н. Р. Балук, Л. М. Бук, О. М. Вовчанська, С. В. Скибінський // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 23. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_23_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Балук Надія Романівна (економічні науки)
  • Бук Лариса Михайлівна (економічні науки)
  • Вовчанська Ольга Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського