Наукова періодика України Управління, економіка та забезпечення якості в фармації


Olkhovska A. B. 
Theoretical and methodological approaches to development of the "road map" for promoting a new medicine product to the pharmaceutical market / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2019_2_10
Мета роботи - розробка теоретичних та методичних підходів до складання "дорожньої карти" просування нового лікарського засобу (ЛЗ) на ринок. Методологічну основу дослідження склали звіти МОЗ України, аналітичних компаній фармацевтичного ринку, наукові публікації та доповіді. У процесі дослідження використовувалися такі методи: маркетингові, системно-аналітичні, моделювання, логічного аналізу та узагальнення, структурного групування, дорожнього картування. Зазначено, що одним з найбільш ефективних інструментів вирішення завдань з активізації інноваційного потенціалу та вдосконалення процесу прийняття стратегічних рішень з просування на ринок нового ЛЗ є "дорожні карти" (road maps), які успішно застосовуються рядом зарубіжних високотехнологічних компаній. Розроблено модель "дорожньої карти" просування нового лікарського засобу на фармацевтичний ринок та деталізована практична реалізація її етапів. Висновки: розроблено модель "дорожньої карти" просування нового лікарського засобу на ринок, практична реалізація якої дозволить фармацевтичним підприємствам ефективно просувати товар на ринок, поетапно приймаючи стратегічні рішення з визначенням комунікативної та економічної ефективності процесу просування. Запропоновані методи моделювання ризику при практичній реалізації моделі "дорожньої карти" просування лікарських засобів на ринок.
  Повний текст PDF - 492.299 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Olkhovska A.
  • Malyi V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Olkhovska A. B. Theoretical and methodological approaches to development of the "road map" for promoting a new medicine product to the pharmaceutical market / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2019_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Малий Володимир Валентинович (1974–) (фармацевтичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського