Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Кліменкова А. Комерційна реклама: вплив на споживача через формування суб’єктивної реальності / А. Кліменкова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологія. - 2014. - Вип. 1. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_soc_2014_1_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кліменкова А. Комерційна реклама: вплив на споживача через формування суб’єктивної реальності / А. Кліменкова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологія. - 2014. - Вип. 1. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_soc_2014_1_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |