![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" |
Косар Н. С. Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки / Н. С. Косар, Т. М. Гап’як, М. Р. Федунь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2017. - № 863. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2017_863_16 Визначено передумови розвитку концепції екологічного маркетингу в Україні. Встановлено, що її розвиток повністю узгоджується з концепцією маркетингу цінності, у якій основний акцент робиться на орієнтацію на людину та її бажання. Проаналізовано такі напрями реалізації концепції екологічного маркетингу, як зменшення викидів у довкілля, розвиток нетрадиційної енергетики, збирання та переробка сміття, екологічно чиста продукція і упаковка, сільський зелений туризм на підставі вивчення зарубіжного та вітчизняного досвіду. Надано пропозиції стосовно активізації просування екологічних продуктів в Україні через об'єднання зусиль суб'єктів господарювання та регіональних органів влади та управління. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Косар Н. С. Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки / Н. С. Косар, Т. М. Гап’як, М. Р. Федунь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2017. - № 863. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2017_863_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |